Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med val av ny bräda, Evil twin vs Whatever
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 935331" data-attributes="member: 80557"><p>152 elakingen är för kort iaf... 154 (bättre för parken) eller 157 (bättre för pisten och offpist) om du skall ha den.</p><p>whatever har ju freestyle tbt så den är ju bättre för pisten än evil.</p><p></p><p>edit jag hade själv förr riot som är styvare än evil och hade 155 på typ 68-70kg då...den kändes rätt perfekt i längd oftast... lite kort ibland... jag hade nog valt en 157 evil</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 935331, member: 80557"] 152 elakingen är för kort iaf... 154 (bättre för parken) eller 157 (bättre för pisten och offpist) om du skall ha den. whatever har ju freestyle tbt så den är ju bättre för pisten än evil. edit jag hade själv förr riot som är styvare än evil och hade 155 på typ 68-70kg då...den kändes rätt perfekt i längd oftast... lite kort ibland... jag hade nog valt en 157 evil [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med val av ny bräda, Evil twin vs Whatever
Tillbaka
Topp