Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med val av ny bräda, Evil twin vs Whatever
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarkusRehn" data-source="post: 935397" data-attributes="member: 66576"><p>Jag håller med om att en 154 evil twin kanske är mest allround för dig och din vikt.</p><p>Men vill du inrikta dig mer på parken och kanske tappa lite i piståkningen och i puder så kan du ta en 152.</p><p>Sen är det ju bara ett par centimeter så det spelar ingen större roll tycker jag. </p><p>Är lika lång som du fast väger kanske 15 kilo mer och körde rätt stora hopp härom veckan med en 152a som är rätt mjuk. Inga problem om man inte landade långt ner.</p><p>Men som sagt 154 kanske är mest allround för dig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarkusRehn, post: 935397, member: 66576"] Jag håller med om att en 154 evil twin kanske är mest allround för dig och din vikt. Men vill du inrikta dig mer på parken och kanske tappa lite i piståkningen och i puder så kan du ta en 152. Sen är det ju bara ett par centimeter så det spelar ingen större roll tycker jag. Är lika lång som du fast väger kanske 15 kilo mer och körde rätt stora hopp härom veckan med en 152a som är rätt mjuk. Inga problem om man inte landade långt ner. Men som sagt 154 kanske är mest allround för dig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med val av ny bräda, Evil twin vs Whatever
Tillbaka
Topp