Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Hjälp med val av ny kamera!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SNDVLL" data-source="post: 787956" data-attributes="member: 48051"><p>Det jag menade är att man får mycket för pengarna om man köper en GoPro. Den filmar i 60 fps och gör det med riktigt bra kvalité medans Samsungen inte klarar det. Och ja det stämmer att det inte är många kameror i prisklassen som gör det bra, och det var just därför jag köpte en GoPro. Självklart väger ju massa annat in också, som optik, sensor, bildstabilisering etd. Men vill man ha en all-aroundkamera runt 3-4000 kr så är GoPron ett mycket bra val att börja med.</p><p>Men visst den har sina brister, men alla kameror i den klassen har brister.</p><p></p><p>Ja den fokuserar automatiskt. Men den ger inget skärpedjup som du kan göra med en kamera med mer avancerad optik.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SNDVLL, post: 787956, member: 48051"] Det jag menade är att man får mycket för pengarna om man köper en GoPro. Den filmar i 60 fps och gör det med riktigt bra kvalité medans Samsungen inte klarar det. Och ja det stämmer att det inte är många kameror i prisklassen som gör det bra, och det var just därför jag köpte en GoPro. Självklart väger ju massa annat in också, som optik, sensor, bildstabilisering etd. Men vill man ha en all-aroundkamera runt 3-4000 kr så är GoPron ett mycket bra val att börja med. Men visst den har sina brister, men alla kameror i den klassen har brister. Ja den fokuserar automatiskt. Men den ger inget skärpedjup som du kan göra med en kamera med mer avancerad optik. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Hjälp med val av ny kamera!
Tillbaka
Topp