Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hjälp med val av pistskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aeroniclas" data-source="post: 993467" data-attributes="member: 138724"><p>Tack alla för bra och snabba svar!</p><p></p><p>Det bästa är nog som ni föreslår att försöka hyra några av de modeller som kommit upp under diskussionen och därmed göra min egen utvärdering.</p><p></p><p>Skidsuge-Erik skrev:</p><p>"Har jag fattat det rätt att du kör korta sladsvängar men vill få till rena skärande svängar?"</p><p>- Ja, du har fattat det helt rätt och i samband med detta föreslogs b.la. Völkl RTM 84. På Sport Conrad finns Völkl AC 30 Wide Ride för 299 euro och med tanke på det låga priset så blir man ju lite sugen på att ta en chans.</p><p></p><p>Hur stor skillnad är det på AC30 och de nya RTM-modellerna?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aeroniclas, post: 993467, member: 138724"] Tack alla för bra och snabba svar! Det bästa är nog som ni föreslår att försöka hyra några av de modeller som kommit upp under diskussionen och därmed göra min egen utvärdering. Skidsuge-Erik skrev: "Har jag fattat det rätt att du kör korta sladsvängar men vill få till rena skärande svängar?" - Ja, du har fattat det helt rätt och i samband med detta föreslogs b.la. Völkl RTM 84. På Sport Conrad finns Völkl AC 30 Wide Ride för 299 euro och med tanke på det låga priset så blir man ju lite sugen på att ta en chans. Hur stor skillnad är det på AC30 och de nya RTM-modellerna? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hjälp med val av pistskidor
Tillbaka
Topp