Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hjälp med val av pistskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nitrogendykare" data-source="post: 993945" data-attributes="member: 120579"><p>Det är nog inte frågan av att vara lat jag förstår ironin, men jag tycker att det krävs en bättre åkare och att man vågar trycka för att AC-30 ska funka. Åker med familjen hälften av alla skiddagar och då var den skidan rätt kass (kanske beror på mig.) RTM skidan kan många lära sig att åka på väldigt mycket snabbare på, den är väldigt lätt åkt. Den är grym då man trycker på svarar fint och levererar mycket g kraft. AC skidan är mycket tyngre och därför kan kännas rätt död enligt mig. Båda skidorna gillar långa skärande svängar men är lätta när man har fart att växla över och köra kort sväng. Skidorna skall åkas i högre hastigheter för att vara roliga. Jag kanske är dåligt tränad jobbar på det men min ben var trötta efter 10,000 höjdmeter på AC-30.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nitrogendykare, post: 993945, member: 120579"] Det är nog inte frågan av att vara lat jag förstår ironin, men jag tycker att det krävs en bättre åkare och att man vågar trycka för att AC-30 ska funka. Åker med familjen hälften av alla skiddagar och då var den skidan rätt kass (kanske beror på mig.) RTM skidan kan många lära sig att åka på väldigt mycket snabbare på, den är väldigt lätt åkt. Den är grym då man trycker på svarar fint och levererar mycket g kraft. AC skidan är mycket tyngre och därför kan kännas rätt död enligt mig. Båda skidorna gillar långa skärande svängar men är lätta när man har fart att växla över och köra kort sväng. Skidorna skall åkas i högre hastigheter för att vara roliga. Jag kanske är dåligt tränad jobbar på det men min ben var trötta efter 10,000 höjdmeter på AC-30. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hjälp med val av pistskidor
Tillbaka
Topp