Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med val av snowboard och bindningar TJEJ
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bejnan" data-source="post: 926267" data-attributes="member: 128843"><p>Absolut inte! älskar camber, är en dinosaurie och hatar min rocker bräda. Försökt åka på den, men kan inte trivas på den. Har väll mer med mina skills som åkare att göra än själva brädan. </p><p></p><p>Faktum är att Pandora brädan är från 2007 och med tanke på att den enligt texten aldrig är använd, så är den mest troligt aldrig waxad heller. 4 år på torken är inte snällt mot något belag. </p><p></p><p>Tillbaka ont så åk och testa ut ett par schyssta boots åt henne som verkligen sitter bra, sen passar nog vilket paket som helst från erkända snowboardmärken till en nybörjare. Tex Nitro paketet du länkar. Passa dig för Warp, Firefly etc då det mer eller mindre är rent skräp..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bejnan, post: 926267, member: 128843"] Absolut inte! älskar camber, är en dinosaurie och hatar min rocker bräda. Försökt åka på den, men kan inte trivas på den. Har väll mer med mina skills som åkare att göra än själva brädan. Faktum är att Pandora brädan är från 2007 och med tanke på att den enligt texten aldrig är använd, så är den mest troligt aldrig waxad heller. 4 år på torken är inte snällt mot något belag. Tillbaka ont så åk och testa ut ett par schyssta boots åt henne som verkligen sitter bra, sen passar nog vilket paket som helst från erkända snowboardmärken till en nybörjare. Tex Nitro paketet du länkar. Passa dig för Warp, Firefly etc då det mer eller mindre är rent skräp.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med val av snowboard och bindningar TJEJ
Tillbaka
Topp