Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med val av snowboard och bindningar TJEJ
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="IngemarH79" data-source="post: 926388"><p>Jag har en Never Summer Titan tx 165 jag kan leta åt serienumret också om du vill. </p><p>Visst är Pandoran lite till åren men fortfarande en "ny" bräda i rätt längd och till ett bra pris. Never Summer lämnar tre års garanti på sina brädor, det bli lite krångligt att reklamera men inte värre än när du köper Burton från Österrike eller Völkl från Tyskland. Om belaget inte varit vallat på 5år spelar ingen roll, en slipning senare så åker du på nytt belag.</p><p></p><p>Jag har även ett par Flux Super titan från 2007, Har fungerat felfritt hela tiden, till i år har jag bytt straps och toe-cap. De gamla spännena var felfria men toe-capen började bli lite sliten. Det räcker med att du kollar på ett par Flux så ser du att det är bättre grejer än vad andra har att erbjuda. Burtons bindningar påminner till utseendet om Flux men inte i kvalitet.</p><p></p><p>Jag är inte ute efter någon form tuppjakt utan ville bara försvara mig mot detta påhopp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="IngemarH79, post: 926388"] Jag har en Never Summer Titan tx 165 jag kan leta åt serienumret också om du vill. Visst är Pandoran lite till åren men fortfarande en "ny" bräda i rätt längd och till ett bra pris. Never Summer lämnar tre års garanti på sina brädor, det bli lite krångligt att reklamera men inte värre än när du köper Burton från Österrike eller Völkl från Tyskland. Om belaget inte varit vallat på 5år spelar ingen roll, en slipning senare så åker du på nytt belag. Jag har även ett par Flux Super titan från 2007, Har fungerat felfritt hela tiden, till i år har jag bytt straps och toe-cap. De gamla spännena var felfria men toe-capen började bli lite sliten. Det räcker med att du kollar på ett par Flux så ser du att det är bättre grejer än vad andra har att erbjuda. Burtons bindningar påminner till utseendet om Flux men inte i kvalitet. Jag är inte ute efter någon form tuppjakt utan ville bara försvara mig mot detta påhopp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med val av snowboard och bindningar TJEJ
Tillbaka
Topp