Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med val av snowboard!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 925400" data-attributes="member: 80557"><p>155 TBT Bataleon Riot 2009, rätt styv, kändes rätt kort.</p><p>156 Camber Forum Seeker 2010, styvare än destroyern, också lite för kort.</p><p>158 Camber Forum Destroyer, inte för mjuk, inte för hård, perfekt. (chillydoggen är inte kul tycker jag), längd ok. </p><p>158 Camber Burton Custom X, hård, längd ok. Kortare känns fel, 160 kanske intressant. </p><p></p><p>Honeypotten fattar man ju aldrig vad den är, annorlunda hela tiden, 2011 tror jag var combo platter (under bindningarna) och buttercup tail/nose som du skriver. vad 2012ans grand pop profile innebär för combo platter och buttercuppens existens vet jag inte(?)...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 925400, member: 80557"] 155 TBT Bataleon Riot 2009, rätt styv, kändes rätt kort. 156 Camber Forum Seeker 2010, styvare än destroyern, också lite för kort. 158 Camber Forum Destroyer, inte för mjuk, inte för hård, perfekt. (chillydoggen är inte kul tycker jag), längd ok. 158 Camber Burton Custom X, hård, längd ok. Kortare känns fel, 160 kanske intressant. Honeypotten fattar man ju aldrig vad den är, annorlunda hela tiden, 2011 tror jag var combo platter (under bindningarna) och buttercup tail/nose som du skriver. vad 2012ans grand pop profile innebär för combo platter och buttercuppens existens vet jag inte(?)... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med val av snowboard!
Tillbaka
Topp