Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med val av snowboard!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wazzzap" data-source="post: 926105" data-attributes="member: 122004"><p>Är också sugen på en sådan men undrar om den passar mina krav riktigt, någon som är sugen att hjälpa till?`</p><p>Jag är en medelbra åkare som åker hälften park hälften pist. är ca 185 lång och väger runt 80. Har blivit sugen på en mjuk bräda att glida runt och "chilla" på men har aldrig testat någon så undrar om det är onödigt att köpa en mjuk utan att ha testat också, har tyvärr inte möjlighet till det. Har skostorlek 45, 45,5. </p><p>Passar brädan mina krav? Tänkte ta en wide runt 160cm.</p><p>MVH</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wazzzap, post: 926105, member: 122004"] Är också sugen på en sådan men undrar om den passar mina krav riktigt, någon som är sugen att hjälpa till?` Jag är en medelbra åkare som åker hälften park hälften pist. är ca 185 lång och väger runt 80. Har blivit sugen på en mjuk bräda att glida runt och "chilla" på men har aldrig testat någon så undrar om det är onödigt att köpa en mjuk utan att ha testat också, har tyvärr inte möjlighet till det. Har skostorlek 45, 45,5. Passar brädan mina krav? Tänkte ta en wide runt 160cm. MVH [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med val av snowboard!
Tillbaka
Topp