Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med valet av bräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="smejen" data-source="post: 586773" data-attributes="member: 99880"><p>Hej,</p><p></p><p>Jag tänkte se om jag kunde få lite hjälp med valet av bräda. Jag tänkte köpa allt nytt till den här säsongen då det är några år sedan jag förnyade utrustningen. Jag har hittat ett par schyssta boots från Burton som ligger på ca 2400kr. Så den delen är klar. Men då kommer vi till valet av bräda. Eftersom att jag studerar är min ekonomi något begränsad. Jag vill ha en bräda som fungerar över hela berget, både off-pist och i parken. En allround bräda alltså. Jag har tittat på två brädor;</p><p></p><p>* K2 Anagram Wide 161cm</p><p>* Ride Fleetwood 161cm</p><p></p><p>Min fråga är om det är någon stor skillnad på de här två brädorna och vilken som skulle passa mig bäst? Jag är 191cm lång och väger ca 92kg.</p><p></p><p>Tacksam för svar.</p><p></p><p>Mvh Rikard</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="smejen, post: 586773, member: 99880"] Hej, Jag tänkte se om jag kunde få lite hjälp med valet av bräda. Jag tänkte köpa allt nytt till den här säsongen då det är några år sedan jag förnyade utrustningen. Jag har hittat ett par schyssta boots från Burton som ligger på ca 2400kr. Så den delen är klar. Men då kommer vi till valet av bräda. Eftersom att jag studerar är min ekonomi något begränsad. Jag vill ha en bräda som fungerar över hela berget, både off-pist och i parken. En allround bräda alltså. Jag har tittat på två brädor; * K2 Anagram Wide 161cm * Ride Fleetwood 161cm Min fråga är om det är någon stor skillnad på de här två brädorna och vilken som skulle passa mig bäst? Jag är 191cm lång och väger ca 92kg. Tacksam för svar. Mvh Rikard [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med valet av bräda
Tillbaka
Topp