Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp mig ang skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skorpionen62" data-source="post: 817811" data-attributes="member: 93526"><p>åkte skidor två veckor i hintertux kanonsnö men näst sista dagen avåkning i kraftigt snöfall "sista åket" <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":(" title="Frown :(" data-smilie="3"data-shortname=":(" /> </p><p>sel avi korsband, ledband ,av men skidorna jag köpt beg var helt underbara bästa hittills men för långa för vanlig pist men bra offpist pga längden dom är som gjorda för mig, dom är 188cm långa jag är 182 cm SNÄLLA känner ni någon som har samma men kortare och vill sälga ?. </p><p>Skidorna heter HEAD i . xrc Full metall jacket.</p><p>Har aldrig åkt ett par skidor som passat mig 100% förrän jag köpte dessa men pga skadan vill jag försöka med kortare tror det skulle gå bra eller lite bättre, hoppas på detta viset kunna hitta innan nästa skidsemester dit i </p><p>januari.</p><p>Är man så är man en skid idiot <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> .</p><p>Måtte skid gudarna vara med er alla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skorpionen62, post: 817811, member: 93526"] åkte skidor två veckor i hintertux kanonsnö men näst sista dagen avåkning i kraftigt snöfall "sista åket" :( sel avi korsband, ledband ,av men skidorna jag köpt beg var helt underbara bästa hittills men för långa för vanlig pist men bra offpist pga längden dom är som gjorda för mig, dom är 188cm långa jag är 182 cm SNÄLLA känner ni någon som har samma men kortare och vill sälga ?. Skidorna heter HEAD i . xrc Full metall jacket. Har aldrig åkt ett par skidor som passat mig 100% förrän jag köpte dessa men pga skadan vill jag försöka med kortare tror det skulle gå bra eller lite bättre, hoppas på detta viset kunna hitta innan nästa skidsemester dit i januari. Är man så är man en skid idiot :) . Måtte skid gudarna vara med er alla. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp mig ang skidor
Tillbaka
Topp