Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp mig ang skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skorpionen62" data-source="post: 818493" data-attributes="member: 93526"><p>Hallå JARLE o tack för svaret.</p><p>Jo mr har jag varit på 3ggr och det verkar bättre o bättre ledband läker fint och korsband verkar att läkas med så</p><p>det är j fint.</p><p>Tja åka skidor vet jag inte hur man skall kalla det då min flickvän skall åka med och för första gången prova att åka, men på skidskola.</p><p>så dagarna blir mest att sitta och läsa bra böcker på topprestuarangen dricka te kanske ut o gå en stund i väntan på</p><p>att flickvännen kommer från skolan och sedan blir det kanske ett par lugna åk i någon backe tillsammans innan hon inte orkar mer och tar kabinen ner utan att åka det där "sista" åket vilet tydligen inte är bra. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> .</p><p>Så åkning Tja bara att vara där kommer att kännas underbart trots allt men efter all rehab träning så blir det förhoppningsvis andra bullar senare till jul eller januari året efter.</p><p>MVH</p><p>John</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skorpionen62, post: 818493, member: 93526"] Hallå JARLE o tack för svaret. Jo mr har jag varit på 3ggr och det verkar bättre o bättre ledband läker fint och korsband verkar att läkas med så det är j fint. Tja åka skidor vet jag inte hur man skall kalla det då min flickvän skall åka med och för första gången prova att åka, men på skidskola. så dagarna blir mest att sitta och läsa bra böcker på topprestuarangen dricka te kanske ut o gå en stund i väntan på att flickvännen kommer från skolan och sedan blir det kanske ett par lugna åk i någon backe tillsammans innan hon inte orkar mer och tar kabinen ner utan att åka det där "sista" åket vilet tydligen inte är bra. :) . Så åkning Tja bara att vara där kommer att kännas underbart trots allt men efter all rehab träning så blir det förhoppningsvis andra bullar senare till jul eller januari året efter. MVH John [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp mig ang skidor
Tillbaka
Topp