Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp mig ang skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skorpionen62" data-source="post: 858071" data-attributes="member: 93526"><p>Hej svejs jarl det tog ett tag men här har du ett svar har gått på mr och varit på skidsemester med flick vännen och visst jag tog det lungt och att bara vara där igen i hintertux i österrike är rena medicinen för mig några få lättare åk</p><p>varje dag det var dunder träning frö mig för knät känns ännu bättre efter semestern.</p><p>Men flickvännen slet istället av sitt främre korsband <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":(" title="Frown :(" data-smilie="3"data-shortname=":(" />( snack om oflyt dey var första gången och iskidskolan till och med men hon blev ändå biten och skall med fler gånger trots allt <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" />)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skorpionen62, post: 858071, member: 93526"] Hej svejs jarl det tog ett tag men här har du ett svar har gått på mr och varit på skidsemester med flick vännen och visst jag tog det lungt och att bara vara där igen i hintertux i österrike är rena medicinen för mig några få lättare åk varje dag det var dunder träning frö mig för knät känns ännu bättre efter semestern. Men flickvännen slet istället av sitt främre korsband :(( snack om oflyt dey var första gången och iskidskolan till och med men hon blev ändå biten och skall med fler gånger trots allt :)) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp mig ang skidor
Tillbaka
Topp