Jhesus
Ny medlem
Hjälp mig att budget parkera i Val d'Isere
Hej,
Har planerat att spendera en vinter till i Val d'isere (om ingen har ett bättre erbjudande
).
Förra säsongen åkte jag buss t.o.r och det var skönt att slippa köra hela vägen ner men jag saknade bilen och den frihet den medför, blev otroligt dyrt att köpa mat på Casino.
Söker därför efter tips på ställen att parkera bilen under den kommande säsongen, gratis parkeringen i La Daille var stängd under förra säsongen och jag räknar inte med att den skall vara öppen denna. Kanske du har boende med parkering som du inte kommer att utnyttja och är villig att låta mig utnyttja mot rimlig ersättning (har en plats ledig i bilen)?
Alla tips mottages med öppna armar.
Har du inga tipps angående parkering i Val d'Isere men behöver en trevlig lagom tjockman för att fylla upp ditt boende med så är det också intressant.
ps.
Jag är mycket väl medveten om att detta inlägg inte är rätt stavat och att det är sär skrivet.
klockan är 00:24 en fredag kväll och jag har druckit Whisky.
ds.
PoK
\\Lars
Har planerat att spendera en vinter till i Val d'isere (om ingen har ett bättre erbjudande
Förra säsongen åkte jag buss t.o.r och det var skönt att slippa köra hela vägen ner men jag saknade bilen och den frihet den medför, blev otroligt dyrt att köpa mat på Casino.
Söker därför efter tips på ställen att parkera bilen under den kommande säsongen, gratis parkeringen i La Daille var stängd under förra säsongen och jag räknar inte med att den skall vara öppen denna. Kanske du har boende med parkering som du inte kommer att utnyttja och är villig att låta mig utnyttja mot rimlig ersättning (har en plats ledig i bilen)?
Alla tips mottages med öppna armar.
Har du inga tipps angående parkering i Val d'Isere men behöver en trevlig lagom tjockman för att fylla upp ditt boende med så är det också intressant.
ps.
Jag är mycket väl medveten om att detta inlägg inte är rätt stavat och att det är sär skrivet.
klockan är 00:24 en fredag kväll och jag har druckit Whisky.
ds.
PoK
\\Lars