Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hjälp Mig Att hitta Ett par Bra Skidor ..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 209961" data-attributes="member: 46762"><p>Till att börja med så vill jag säga att iom. att du inte angett vad du skall ha skidan till för sorts skidåkning så kommer du få jättedåliga svar. Jag skulle rekommendera ett par Sanouk, de är riktigt grymma då det är champagne.</p><p></p><p>Sen så vet vi inte hur tung, lång, bred och gammal du är, så vi vet inte om vi kan rekommendera en skida som Karma till dig.</p><p></p><p>Jag kollade dock på din profil och där stod det att du var 11 år gammal. </p><p></p><p></p><p></p><p>VI har här alltså ett utmärkt exempel på varför det är en 13-års gräns här på freeride, ja det stämmer thamanski, du är icke välkommen här! Är man inte av en viss ålder så kan man inte skriva ett vettigt inlägg, vilket fallet är här. </p><p></p><p>Hade jag haft någon makt på denna sida hade du blivit bannad och utslängd på två röda, men det är kanske bara jag...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 209961, member: 46762"] Till att börja med så vill jag säga att iom. att du inte angett vad du skall ha skidan till för sorts skidåkning så kommer du få jättedåliga svar. Jag skulle rekommendera ett par Sanouk, de är riktigt grymma då det är champagne. Sen så vet vi inte hur tung, lång, bred och gammal du är, så vi vet inte om vi kan rekommendera en skida som Karma till dig. Jag kollade dock på din profil och där stod det att du var 11 år gammal. VI har här alltså ett utmärkt exempel på varför det är en 13-års gräns här på freeride, ja det stämmer thamanski, du är icke välkommen här! Är man inte av en viss ålder så kan man inte skriva ett vettigt inlägg, vilket fallet är här. Hade jag haft någon makt på denna sida hade du blivit bannad och utslängd på två röda, men det är kanske bara jag... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hjälp Mig Att hitta Ett par Bra Skidor ..
Tillbaka
Topp