Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Hjälp mig bli en telis. Nybörjartråd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="norly" data-source="post: 1296510" data-attributes="member: 122396"><p>Tror längden nog var bra. Finns väl en fråga att ta ställning till om du köper ett kit, det är 75 mm eller ntn. Dvs kabel eller fjäder, nytt eller gammalt, coolt eller kasst, snabbt eller långsamt osv osv. </p><p></p><p>Jag kör 75 mm och tycker det är toppen. Men jag skulle tro att de flesta numera går över till NTN system. För eller emot går att diskutera för evigt. Finns en massa trådar här om det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="norly, post: 1296510, member: 122396"] Tror längden nog var bra. Finns väl en fråga att ta ställning till om du köper ett kit, det är 75 mm eller ntn. Dvs kabel eller fjäder, nytt eller gammalt, coolt eller kasst, snabbt eller långsamt osv osv. Jag kör 75 mm och tycker det är toppen. Men jag skulle tro att de flesta numera går över till NTN system. För eller emot går att diskutera för evigt. Finns en massa trådar här om det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Hjälp mig bli en telis. Nybörjartråd
Tillbaka
Topp