Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Hjälp mig bli en telis. Nybörjartråd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OliverRazpotnik" data-source="post: 1296707" data-attributes="member: 168305"><p>Jag gjorde det misstaget när jag köpte mina första NTN-pjäxor. Mätte tydligen lite halvslappt och valde 27.5, vilket visade sig vara alldeles för litet. Fick betala returfrakten själv och tog ett par 28.5 som istället var något för stora (som jag förvisso har åkt med i fem säsonger nu) Dumt att riskera att kasta pengar i sjön om det finns hemma i Sverige kanske...</p><p></p><p>Absolut bästa är nog att hålla koll på (eller t.o.m. lägga köpesannonser på) Blocket och liknande. Begagnat duger jättebra för nästan alla, speciellt när man inte riktigt vet vad man är ute efter (att läsa andras svar på livets svåra frågor är jätteroligt, men det viktigaste är att bilda sig en egen uppfattning och det går bara att göra genom att åka).</p><p></p><p>Hoppas du hittar något bra!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OliverRazpotnik, post: 1296707, member: 168305"] Jag gjorde det misstaget när jag köpte mina första NTN-pjäxor. Mätte tydligen lite halvslappt och valde 27.5, vilket visade sig vara alldeles för litet. Fick betala returfrakten själv och tog ett par 28.5 som istället var något för stora (som jag förvisso har åkt med i fem säsonger nu) Dumt att riskera att kasta pengar i sjön om det finns hemma i Sverige kanske... Absolut bästa är nog att hålla koll på (eller t.o.m. lägga köpesannonser på) Blocket och liknande. Begagnat duger jättebra för nästan alla, speciellt när man inte riktigt vet vad man är ute efter (att läsa andras svar på livets svåra frågor är jätteroligt, men det viktigaste är att bilda sig en egen uppfattning och det går bara att göra genom att åka). Hoppas du hittar något bra! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Hjälp mig bli en telis. Nybörjartråd
Tillbaka
Topp