Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp mig hitta en bräda :rolleyes:
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dankar1994" data-source="post: 1070249" data-attributes="member: 156665"><p>Alperna är ju tanken att jag tänkt åka offpist, går ju inte att jämföra hur det är med hur det är här hemma, men vill ju spinna vidare på det ju mer erfarenhet jag får längs vägen såklart! Men nummer ett är ju utrustningen nu...</p><p></p><p>Varit lite fundersam över den flagship med dock tycker jag det är så jävla synd att den är grön undertill :D... Funderat om man kan klä om brädan ovanpå med t.ex kolfibertejp om den skulle vara ful men undertill blir ju desto svårare...</p><p></p><p>Det blir nog inte Burton brädan då, pallar inte köpa bindningar som bara passar deras märke, blir dyrare in i det och dyrare att komma ut om man skulle vilja ha en annan bräda..</p><p></p><p>Men vad tror ni om Nitro 183 The quiver cannon? Den verkar ha fått rätt bra recensioner!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dankar1994, post: 1070249, member: 156665"] Alperna är ju tanken att jag tänkt åka offpist, går ju inte att jämföra hur det är med hur det är här hemma, men vill ju spinna vidare på det ju mer erfarenhet jag får längs vägen såklart! Men nummer ett är ju utrustningen nu... Varit lite fundersam över den flagship med dock tycker jag det är så jävla synd att den är grön undertill :D... Funderat om man kan klä om brädan ovanpå med t.ex kolfibertejp om den skulle vara ful men undertill blir ju desto svårare... Det blir nog inte Burton brädan då, pallar inte köpa bindningar som bara passar deras märke, blir dyrare in i det och dyrare att komma ut om man skulle vilja ha en annan bräda.. Men vad tror ni om Nitro 183 The quiver cannon? Den verkar ha fått rätt bra recensioner! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp mig hitta en bräda :rolleyes:
Tillbaka
Topp