Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hjälp mig hitta pistskidor! + erfarenhet av stöckli?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sergeant" data-source="post: 1199517" data-attributes="member: 171593"><p>Hejsan</p><p></p><p>Jag har kört två säsonger på Laser SC. En fantastisk skida. Naturligtvis grym för carving men går helt ok att slöåka med. Lätt att lägga in lite sladd när det börjar gå för fort.</p><p></p><p>Klart roligare och smidigare än mina Salomon X-Race. SC känns lite mjukare men med ett otroligt bett i is. Kan bli lite stötiga/hackiga om det är uppåkt och där passa fruns AX klart bättre.</p><p></p><p>Testade ett antal skidor innan det blev Laser SC och de är väldigt allround. Sitter Salomon X14 bindning på dessa.</p><p></p><p>Byggkvaliteten är enorm. Tåliga med rejäla stålkanter.</p><p></p><p>Rekommenderas</p><p>///Henrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sergeant, post: 1199517, member: 171593"] Hejsan Jag har kört två säsonger på Laser SC. En fantastisk skida. Naturligtvis grym för carving men går helt ok att slöåka med. Lätt att lägga in lite sladd när det börjar gå för fort. Klart roligare och smidigare än mina Salomon X-Race. SC känns lite mjukare men med ett otroligt bett i is. Kan bli lite stötiga/hackiga om det är uppåkt och där passa fruns AX klart bättre. Testade ett antal skidor innan det blev Laser SC och de är väldigt allround. Sitter Salomon X14 bindning på dessa. Byggkvaliteten är enorm. Tåliga med rejäla stålkanter. Rekommenderas ///Henrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hjälp mig hitta pistskidor! + erfarenhet av stöckli?
Tillbaka
Topp