Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp mig hitta rätt bräda !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snowgod" data-source="post: 250049" data-attributes="member: 12630"><p>Håller med Jeppann!</p><p>Vill Marlboro åka Burton kan jag rekommendera Malolo 66 och Triumph 69 eller 73, fina brädor för friåkning som är rktigt goa i puder men funkar bra i pisten oxå. K2 Eldorado 166 och 174 kan nog funka. Lib Tech Doughboy (180cm!) kan oxå vara värd att kolla in. Själv kör jag Lib Tech TRS som är mycket skön men jag vet inte om den finns för stora killar... Vad åker dina polare på? Ett bra sätt att hitta något e ju att testa andras brädor. Köp inget utan att ha testat först, speciellt inte efter de "goda" råd du fått av vissa andra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snowgod, post: 250049, member: 12630"] Håller med Jeppann! Vill Marlboro åka Burton kan jag rekommendera Malolo 66 och Triumph 69 eller 73, fina brädor för friåkning som är rktigt goa i puder men funkar bra i pisten oxå. K2 Eldorado 166 och 174 kan nog funka. Lib Tech Doughboy (180cm!) kan oxå vara värd att kolla in. Själv kör jag Lib Tech TRS som är mycket skön men jag vet inte om den finns för stora killar... Vad åker dina polare på? Ett bra sätt att hitta något e ju att testa andras brädor. Köp inget utan att ha testat först, speciellt inte efter de "goda" råd du fått av vissa andra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp mig hitta rätt bräda !
Tillbaka
Topp