Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hjälp mig hitta stället att säsongs på!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fredde00" data-source="post: 1039757" data-attributes="member: 144190"><p>Stort tack för svaren! </p><p>Har en kompis som säsongat i Serre Chevalier så jag ska snacka lite med henne om hon har några bra tips. Mote rosa verkar uppenbarligen vara en soft ställe och jag har flera gånger hört att det brukar vara bra förhållanden och snösäkert. Däremot är jag lite rädd för att det är lite FÖR litet för en hel säsong, men vad vet jag. Vet inte om man letar efter nått som inte finns när jag vill till ett ställe som antingen är tillräckligt stort för att göra en hel säsong på, men som inte är som ett stort systembolag, eller en mindre ställe som ingår i samma system som ett stort, men som inte är helt dött. </p><p></p><p>Som sagt har jag ganska lite att jämföra med och de ställen jag tillbringat lite längre tid på är ju några av de största systemen i hela alperna. </p><p></p><p>Säger som Heddious, nån som har några andra bra tips??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fredde00, post: 1039757, member: 144190"] Stort tack för svaren! Har en kompis som säsongat i Serre Chevalier så jag ska snacka lite med henne om hon har några bra tips. Mote rosa verkar uppenbarligen vara en soft ställe och jag har flera gånger hört att det brukar vara bra förhållanden och snösäkert. Däremot är jag lite rädd för att det är lite FÖR litet för en hel säsong, men vad vet jag. Vet inte om man letar efter nått som inte finns när jag vill till ett ställe som antingen är tillräckligt stort för att göra en hel säsong på, men som inte är som ett stort systembolag, eller en mindre ställe som ingår i samma system som ett stort, men som inte är helt dött. Som sagt har jag ganska lite att jämföra med och de ställen jag tillbringat lite längre tid på är ju några av de största systemen i hela alperna. Säger som Heddious, nån som har några andra bra tips?? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hjälp mig hitta stället att säsongs på!
Tillbaka
Topp