Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hjälp mig hitta stället att säsongs på!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fredde00" data-source="post: 1040185" data-attributes="member: 144190"><p>Haha! Ja den världen låter ju inte så jobbig om skulle passa att ta en 16 veckors betald semester mitt över hela vintern. Dock tror jag inte att många arbetsgivare uppskattar att man hotar med att säga upp sig och i min värld så lär jag nog få mer än 4 månaders obetald semester efter ett sånt hot! Så att jag satsar på att hinna med en säsong innan istället och om jag av någon anledning får komma iväg någon gång till under tiden jag arbetar så är det väl ett pluss.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fredde00, post: 1040185, member: 144190"] Haha! Ja den världen låter ju inte så jobbig om skulle passa att ta en 16 veckors betald semester mitt över hela vintern. Dock tror jag inte att många arbetsgivare uppskattar att man hotar med att säga upp sig och i min värld så lär jag nog få mer än 4 månaders obetald semester efter ett sånt hot! Så att jag satsar på att hinna med en säsong innan istället och om jag av någon anledning får komma iväg någon gång till under tiden jag arbetar så är det väl ett pluss. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hjälp mig hitta stället att säsongs på!
Tillbaka
Topp