Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hjälp mig hitta stället att säsongs på!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fredde00" data-source="post: 1040201" data-attributes="member: 144190"><p>Ingen fara! Jag kan säga att jag inte har som ambition att vara borta ett halvår var och varannan vinter framöver vare sig jag får semester eller inte, utan jag vill göra detta nu. Tack för tipsen hur som helst! Jag har St Anton som en reserv då jag verkligen har trivts de år jag varit där men känner kanske att jag inte riktigt orkar hänga med 200 nykläckta studenter som vill festa järnet. Självklart vet jag dock att det finns fler än jag som inte åker dit för att ha en 4 månaders fylla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fredde00, post: 1040201, member: 144190"] Ingen fara! Jag kan säga att jag inte har som ambition att vara borta ett halvår var och varannan vinter framöver vare sig jag får semester eller inte, utan jag vill göra detta nu. Tack för tipsen hur som helst! Jag har St Anton som en reserv då jag verkligen har trivts de år jag varit där men känner kanske att jag inte riktigt orkar hänga med 200 nykläckta studenter som vill festa järnet. Självklart vet jag dock att det finns fler än jag som inte åker dit för att ha en 4 månaders fylla. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hjälp mig hitta stället att säsongs på!
Tillbaka
Topp