Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hjälp mig hitta stället att säsongs på!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1040225" data-attributes="member: 83225"><p>Jag skulle iof säga att om man jämfr med t.ex. Val Thorens är Briancon en rejäl metropol. Sen har jag kört mellan Serre och Grenoble alternativt Serrre och Turin och det tar ju inte avskräckande lång tid. När det gäller att åka på olika ställen så vet jag iaf att jag varit i Serre occh fått åka bristande skare medan Montgenvre och Puy Saint Vincent nån mil bort haft bra med puder så i min mening iaf så skulle det förstås vara värt det några ggr på en säsong. Sen kan nog en dagsutflykt till La Grave eller två rymmas också. Sen tycker jag nog att pisterna är relativt bra i Serre så all in all är det ett ställe jag varmt rekommenderar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1040225, member: 83225"] Jag skulle iof säga att om man jämfr med t.ex. Val Thorens är Briancon en rejäl metropol. Sen har jag kört mellan Serre och Grenoble alternativt Serrre och Turin och det tar ju inte avskräckande lång tid. När det gäller att åka på olika ställen så vet jag iaf att jag varit i Serre occh fått åka bristande skare medan Montgenvre och Puy Saint Vincent nån mil bort haft bra med puder så i min mening iaf så skulle det förstås vara värt det några ggr på en säsong. Sen kan nog en dagsutflykt till La Grave eller två rymmas också. Sen tycker jag nog att pisterna är relativt bra i Serre så all in all är det ett ställe jag varmt rekommenderar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hjälp mig hitta stället att säsongs på!
Tillbaka
Topp