Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hjälp mig hitta stället att säsongs på!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1040440" data-attributes="member: 83225"><p>La Grave (byn) går väl att summera ganska fort. Har du ambitionen att åka runt med rep och yxa så är det ett förbannat häftigt ställe. Det är också kul att vara där nån dag nån gång ibland för att miljön är jäkligt cool. Åkningen har kanske inte imponerat så himla mycket på mig dock de ggr jag varit där. Sista gången hade vi faktiskt knädjupt på sina ställen men det blir väldigt snabbt uppåkt. Visst är du duktig och hittar väldigt bra och vill klättra/ hajka finns det säkert snö kvar länge men det kräver ju som sagt en del av dig. </p><p></p><p>La_grave (personen) har ju i tidigare trådar påpekat hur trist hen tycker att det är att åka puder så det passar väl antagligen ganska bra med La Grave (berget)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1040440, member: 83225"] La Grave (byn) går väl att summera ganska fort. Har du ambitionen att åka runt med rep och yxa så är det ett förbannat häftigt ställe. Det är också kul att vara där nån dag nån gång ibland för att miljön är jäkligt cool. Åkningen har kanske inte imponerat så himla mycket på mig dock de ggr jag varit där. Sista gången hade vi faktiskt knädjupt på sina ställen men det blir väldigt snabbt uppåkt. Visst är du duktig och hittar väldigt bra och vill klättra/ hajka finns det säkert snö kvar länge men det kräver ju som sagt en del av dig. La_grave (personen) har ju i tidigare trådar påpekat hur trist hen tycker att det är att åka puder så det passar väl antagligen ganska bra med La Grave (berget) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hjälp mig hitta stället att säsongs på!
Tillbaka
Topp