Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hjälp mig hitta stället att säsongs på!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fredde00" data-source="post: 1040475" data-attributes="member: 144190"><p>Okej då låter det som att La Grave inte är något för mig. Det är ganska många som rekommenderar mig att åka till nått lite större för att sen välja själv hur jag ska tillbringa säsongen. Kanske är det lättare att göra det just för att jag inte pratar något annat än engelska och att jag förmodligen inte kommer åka ner förens nyår. En del av mig är riktigt sugen på Italien och Monterosa eller kanske Serre men frågan är då om jag får lappsjuka efter ett tag, eller om jag överhuvudtaget får jobb med tanke på språk och att jag kommer senare på säsongen. Därför är kanske St Anton eller Valdi säkrare och samtidigt vet jag vad jag får för åkning och att det händer lite runt omkring en.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fredde00, post: 1040475, member: 144190"] Okej då låter det som att La Grave inte är något för mig. Det är ganska många som rekommenderar mig att åka till nått lite större för att sen välja själv hur jag ska tillbringa säsongen. Kanske är det lättare att göra det just för att jag inte pratar något annat än engelska och att jag förmodligen inte kommer åka ner förens nyår. En del av mig är riktigt sugen på Italien och Monterosa eller kanske Serre men frågan är då om jag får lappsjuka efter ett tag, eller om jag överhuvudtaget får jobb med tanke på språk och att jag kommer senare på säsongen. Därför är kanske St Anton eller Valdi säkrare och samtidigt vet jag vad jag får för åkning och att det händer lite runt omkring en. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hjälp mig hitta stället att säsongs på!
Tillbaka
Topp