Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hjälp mig hitta stället att säsongs på!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="norly" data-source="post: 1040620" data-attributes="member: 122396"><p>Väldigt mycket svenskar i Engelberg... och världens kanske långsammaste lift till toppen. Känner mig alltid lite stressad där, men det finns mycket fin, och en hel del farlig åkning.</p><p></p><p>Annars finns det ju många fina pärlor i Schweiz typ:</p><p></p><p>Disentis (liten ort, gött folk å fin offpist, kolla in nangijala.ch)</p><p>Andermatt (toppenfin offpist och mysig by)</p><p>lenzerheide / Arosa (Massor av åkning, ingen favoritstad direkt men sjysta berg)</p><p>Davos (flera goa berg att välja på och bra "stad")</p><p>Zermatt och saas-fe (dödligt mysiga byar och stora berg)</p><p></p><p>Sen finns det ytterligare 200 orter för att inte tala om österike och frankrike... Tycker orterna här i ch är lite mindre och mer genuina. Sen är det väldigt enkelt att ta bilen/tåget till andra ställen om snön är kass. Lycka till att hitta nått gött.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="norly, post: 1040620, member: 122396"] Väldigt mycket svenskar i Engelberg... och världens kanske långsammaste lift till toppen. Känner mig alltid lite stressad där, men det finns mycket fin, och en hel del farlig åkning. Annars finns det ju många fina pärlor i Schweiz typ: Disentis (liten ort, gött folk å fin offpist, kolla in nangijala.ch) Andermatt (toppenfin offpist och mysig by) lenzerheide / Arosa (Massor av åkning, ingen favoritstad direkt men sjysta berg) Davos (flera goa berg att välja på och bra "stad") Zermatt och saas-fe (dödligt mysiga byar och stora berg) Sen finns det ytterligare 200 orter för att inte tala om österike och frankrike... Tycker orterna här i ch är lite mindre och mer genuina. Sen är det väldigt enkelt att ta bilen/tåget till andra ställen om snön är kass. Lycka till att hitta nått gött. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hjälp mig hitta stället att säsongs på!
Tillbaka
Topp