Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp mig i bräddjungeln!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mooden94" data-source="post: 1050492" data-attributes="member: 95291"><p>Alla ställen min kompis lämnat in sin attack banana på har kunnat slipa hans magnetraction, det var för några år sedan det var krångligt och man fick göra det själv men nu mera så går det nog lämna in överallt!</p><p></p><p>Och jo visst är det så att man inte åker om det endast är blåis men om folk åkt upp den vanliga snön så man är nere på hård packad sprutsnö på precis den delen av pisten (oftast innan en brant kurva) så skulle inte jag vilja försöka ta en den utan magnetraction...</p><p></p><p></p><p>Kan någon förklara vad som är positivt med en "S-rocker" jämt en som har full rocker?</p><p>Att man får bättre skär på bakfoten? För på full rocker får du bra skär hela biten mellan fötterna och mitt logiska tänke säger mig att den bör fortfarande göra lite sämre i puder eftersom den hela tiden har den där baken som vill trycka ner sig...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mooden94, post: 1050492, member: 95291"] Alla ställen min kompis lämnat in sin attack banana på har kunnat slipa hans magnetraction, det var för några år sedan det var krångligt och man fick göra det själv men nu mera så går det nog lämna in överallt! Och jo visst är det så att man inte åker om det endast är blåis men om folk åkt upp den vanliga snön så man är nere på hård packad sprutsnö på precis den delen av pisten (oftast innan en brant kurva) så skulle inte jag vilja försöka ta en den utan magnetraction... Kan någon förklara vad som är positivt med en "S-rocker" jämt en som har full rocker? Att man får bättre skär på bakfoten? För på full rocker får du bra skär hela biten mellan fötterna och mitt logiska tänke säger mig att den bör fortfarande göra lite sämre i puder eftersom den hela tiden har den där baken som vill trycka ner sig... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp mig i bräddjungeln!
Tillbaka
Topp