Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälp mig med köp av en funktionsduglig skiddress.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 615975" data-attributes="member: 83225"><p>Jag har inte själv haft Norröna men om man läser gamla recensioner här på freeride så är det ytterst bristfällig kvalité. Det är ju mycket möjligt att det ordnats till numera dock. Själv kör jag på en Arcteryx Theta AR jaka och den funkar alldeles suveränt. Jag ahr valt att ka med billiga skitbrallor och en rejäl jacka eftersom det är överkroppen jag normalt fryser mest om och det är den som utsätts för mest yttre belastning i form av regn, snö eller blåst. Nu har jag dock börjat kika på att köpa ett par rejäla brallor med. Men eftersom Norröna fått väldigt dålig kritik för kvalitén förr så blir jag lite tveksam. JAg är lite sugen på sweets supernaut R men eftersom priserna på norröna och sweet börjar komma upp i arcteryx-nivå så blir jag lite tveksam.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 615975, member: 83225"] Jag har inte själv haft Norröna men om man läser gamla recensioner här på freeride så är det ytterst bristfällig kvalité. Det är ju mycket möjligt att det ordnats till numera dock. Själv kör jag på en Arcteryx Theta AR jaka och den funkar alldeles suveränt. Jag ahr valt att ka med billiga skitbrallor och en rejäl jacka eftersom det är överkroppen jag normalt fryser mest om och det är den som utsätts för mest yttre belastning i form av regn, snö eller blåst. Nu har jag dock börjat kika på att köpa ett par rejäla brallor med. Men eftersom Norröna fått väldigt dålig kritik för kvalitén förr så blir jag lite tveksam. JAg är lite sugen på sweets supernaut R men eftersom priserna på norröna och sweet börjar komma upp i arcteryx-nivå så blir jag lite tveksam. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälp mig med köp av en funktionsduglig skiddress.
Tillbaka
Topp