Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp mig med lite allmän skidköparkunskap!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 356341" data-attributes="member: 32948"><p>Det där med LiquidMetal är finfina grejjer serru, borde alla ha. Man får markant mindre energiförlust vid svängarna. Skidan ska även ha Hybrid technology (lättare att kontrollera skidan), Spaceframe (formel-1 teknologi), Intelligence (skidan anpassar styvheten elektriskt). Sen är ju den klassiska "vibrationsdemperen" ett måste, utan den kommer skidan bara att fladdra och ha sig. </p><p></p><p>Roligaste skitsnacket jag sett har salomon stått för när de släppte en dampjäxa med "slick fit". Att den var luddig på insidan och färgen definierades som "mouse grey" satte pricken över i:et...</p><p></p><p>Edit: Ja, jag driver självklart med er...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 356341, member: 32948"] Det där med LiquidMetal är finfina grejjer serru, borde alla ha. Man får markant mindre energiförlust vid svängarna. Skidan ska även ha Hybrid technology (lättare att kontrollera skidan), Spaceframe (formel-1 teknologi), Intelligence (skidan anpassar styvheten elektriskt). Sen är ju den klassiska "vibrationsdemperen" ett måste, utan den kommer skidan bara att fladdra och ha sig. Roligaste skitsnacket jag sett har salomon stått för när de släppte en dampjäxa med "slick fit". Att den var luddig på insidan och färgen definierades som "mouse grey" satte pricken över i:et... Edit: Ja, jag driver självklart med er... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp mig med lite allmän skidköparkunskap!
Tillbaka
Topp