Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp mig med lite allmän skidköparkunskap!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TexMurphy" data-source="post: 371730" data-attributes="member: 73781"><p>Ang K2s damskidor var noga med att läsa om rätt år dom har positionerat om skidorna fram och tillbaka. One Luv från ett år kan nästa år vara det True Luv var och True Luv från det året kan vara det One Luv var året innan. Jäkla dribblande med skärningar brädd och egenskaper.</p><p></p><p>Detta innebär att om någon säger "min tjej gillade one luv" och någon annan säger "min tjej gillade true luv" så pratar dom om samma skida medans två som pratar om one luv kan prata om helt olika skidor.</p><p></p><p>Jobbigt speciellt om man är ute och shoppar på rea då blir det ju ännu rörigare och jag tror att försäljare faktiskt kan röra till det rätt bra dom med efter som dom sällan har koll.</p><p></p><p>Tex</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TexMurphy, post: 371730, member: 73781"] Ang K2s damskidor var noga med att läsa om rätt år dom har positionerat om skidorna fram och tillbaka. One Luv från ett år kan nästa år vara det True Luv var och True Luv från det året kan vara det One Luv var året innan. Jäkla dribblande med skärningar brädd och egenskaper. Detta innebär att om någon säger "min tjej gillade one luv" och någon annan säger "min tjej gillade true luv" så pratar dom om samma skida medans två som pratar om one luv kan prata om helt olika skidor. Jobbigt speciellt om man är ute och shoppar på rea då blir det ju ännu rörigare och jag tror att försäljare faktiskt kan röra till det rätt bra dom med efter som dom sällan har koll. Tex [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp mig med lite allmän skidköparkunskap!
Tillbaka
Topp