Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp mig med lite allmän skidköparkunskap!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fransosen" data-source="post: 375621" data-attributes="member: 66849"><p>Utöver de skidor som är nämnda ovan så kan jag med tanke på isgrepp rekommendera Stöckli. Om du vill ha en modell som är allround så är Rotor (159 cm) ett grymt val. 12.2 m svängradie, 76 mm midja och en enormt skön skida! </p><p>Nackdelen med Stöckli är att de är DYRA, men hittar du dem på rea så tveka inte. De kan oxå vara rätt svåra att hitta...</p><p>Völkl Unlimited AC10 har jag testat ett par åk på. Bra isgrepp, trevlig, men inget som lämnade ett bestående intryck... Men det hela är ju en smaksak, och jag hade som sagt bara ett par åk på dem...</p><p>För övrigt håller jag helt och hållet med de andra inläggen ovan....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fransosen, post: 375621, member: 66849"] Utöver de skidor som är nämnda ovan så kan jag med tanke på isgrepp rekommendera Stöckli. Om du vill ha en modell som är allround så är Rotor (159 cm) ett grymt val. 12.2 m svängradie, 76 mm midja och en enormt skön skida! Nackdelen med Stöckli är att de är DYRA, men hittar du dem på rea så tveka inte. De kan oxå vara rätt svåra att hitta... Völkl Unlimited AC10 har jag testat ett par åk på. Bra isgrepp, trevlig, men inget som lämnade ett bestående intryck... Men det hela är ju en smaksak, och jag hade som sagt bara ett par åk på dem... För övrigt håller jag helt och hållet med de andra inläggen ovan.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp mig med lite allmän skidköparkunskap!
Tillbaka
Topp