Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hjälp mig Med österrike resa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 836549"><p>Hur eller vad menar du nu?</p><p></p><p>Alla kanske inte vill åka i grupp eller med guide...</p><p></p><p>Jag har bott på ett UCPA-center och åkt med deras guider, det var suveränt, man lärde känna mycket nytt folk och åkningen anpassades bra till efter vilken nivå man låg på... säger bara att det kanske inte är vad alla är ute efter, dessutom måste man som sagt vara minst 18 år vilket trådskaparen och hans polare inte är.</p><p></p><p>Var in på deras hemsida, hittade ingenstans man kunde ta bort gruppåkningen för att få det billigare...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 836549"] Hur eller vad menar du nu? Alla kanske inte vill åka i grupp eller med guide... Jag har bott på ett UCPA-center och åkt med deras guider, det var suveränt, man lärde känna mycket nytt folk och åkningen anpassades bra till efter vilken nivå man låg på... säger bara att det kanske inte är vad alla är ute efter, dessutom måste man som sagt vara minst 18 år vilket trådskaparen och hans polare inte är. Var in på deras hemsida, hittade ingenstans man kunde ta bort gruppåkningen för att få det billigare... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hjälp mig Med österrike resa
Tillbaka
Topp