Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hjälp mig reklamera mina G4:or
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ICEman" data-source="post: 27232" data-attributes="member: 10327"><p>Om du har en drulleförsäkring så är det bara 1200:- i självrisk och hämta ut ett par nya, annars så tror jag att A.G. säger att det är oaktsamhet och då blir nog svårt att få nya. </p><p>Ringa till Völkl och fråga som sista ut väg.</p><p>Då man inte har ett FETT kontrakt så är "Försäkringsbolget" som en sponsor. </p><p></p><p>När dom fjärde kraschade skidorna lämnas in kan det vara bra att se efter en ny "sponsor".</p><p></p><p>Lycka till och berätta ALDRIG att det hände när du åkte offpist. </p><p>Då får du "skylla dej själv" säger försäkringsbolget.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ICEman, post: 27232, member: 10327"] Om du har en drulleförsäkring så är det bara 1200:- i självrisk och hämta ut ett par nya, annars så tror jag att A.G. säger att det är oaktsamhet och då blir nog svårt att få nya. Ringa till Völkl och fråga som sista ut väg. Då man inte har ett FETT kontrakt så är "Försäkringsbolget" som en sponsor. När dom fjärde kraschade skidorna lämnas in kan det vara bra att se efter en ny "sponsor". Lycka till och berätta ALDRIG att det hände när du åkte offpist. Då får du "skylla dej själv" säger försäkringsbolget. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hjälp mig reklamera mina G4:or
Tillbaka
Topp