Hjälp mig testa min nya hemsida och ge feedback!

Hej!

Jag gjorde ett inlägg här för ett tag sen om att jag skulle skapa en ny hemsida, och nu har jag kommit till stadiet där jag behöver användartesta sidan och få feedback.

Jag skulle uppskatta om så många som möjligt kunde ta en titt på sidan och lämna lite feedback. Jag har gjort en enkätundersökning i Google Forms med 8 klickfrågor, så det går snabbt att svara på. I slutet finns det även en paragraf där ni kan skriva mer utförligt om vad ni eventuellt tycker saknas eller bör förbättras.

Här är länken till hemsidan:https://hampus-testsida.webflow.io/

Och här är länken till undersökningen:https://forms.gle/z5YTneDyBAhYdCyr8

Tack så mycket för er hjälp!

Har svarat på enkäten, mestadels tummen upp! Snygga drönarbilder, man längtar dit.

….

Kanske finns någon här som tycker att detta är ”för kommersiellt” etc men jag tycker det är helt ok. För många av oss finns ingen sån tydlig gräns mellan jobb och privat och kan man hjälpa någon att förbättra sin aktivitet så varför inte. Fast normalt tar jag 4000 kr i timmen för coaching… 😉

Har svarat på enkäten, mestadels tummen upp! Snygga drönarbilder, man längtar dit.

….

Kanske finns någon här som tycker att detta är ”för kommersiellt” etc men jag tycker det är helt ok. För många av oss finns ingen sån tydlig gräns mellan jobb och privat och kan man hjälpa någon att förbättra sin aktivitet så varför inte. Fast normalt tar jag 4000 kr i timmen för coaching… 😉
Tack så mycket för responsen! Det uppskattas 😊
Jaa jag får säga till min kund att han får ta mer betalt 😅

Och tack till alla som kollat sidan och gett feedback! det ger mig mer att kolla över och undersöka 😊 fortsätta gärna skicka feedback!

Snygg och ren sida ! Enda jag tycker är lite tjorvigt är ’priser’ och ’info’ som ligger längst ner till vänster och höger i navigeringslistan . De ’bryter’ lite mot designen gentemot de 3 element som ligger ovan. Varför inte lägga dessa pss som de andra 3? Dvs. Centrerat

Example text i formuläret kanske ska bytas 😀?

Snygg och ren sida ! Enda jag tycker är lite tjorvigt är ’priser’ och ’info’ som ligger längst ner till vänster och höger i navigeringslistan . De ’bryter’ lite mot designen gentemot de 3 element som ligger ovan. Varför inte lägga dessa pss som de andra 3? Dvs. Centrerat

Example text i formuläret kanske ska bytas 😀?
Tack! jo men är helt okeej nöjd då det är första sidan jag gjort, men vet att det finns en del förbättringspotential. bra feedback där med elementen. Kanske ska försöka få dem alla i en rad istället som du säger 😊

Tillbaka
Topp