Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälp mig! Tips på alpinpjäxor med gå-läge
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Simptheshrimp" data-source="post: 1201308" data-attributes="member: 171911"><p>Hej allesammans! Jag letar med ljus och lykta efter ett par nya pjäxor. Jag söker ett par alpinpjäxor med gå-läge som kan användas till lättare toppturer(går max 3-4 timmar). Jag har storlek 24,5 och letar efter en pjäxa med läst på 100mm. Har rätt så breda fötter så kommer att behöva trycka och forma dem efter min fot. Det primära är att jag hittar ett par pjäxor i rätt storlek och med rätt läst, vikten får helt enkelt bli sekundär. Flex på pjäxan behöver vara 120-130 då jag i pisten gillar att trycka på ordentligt.</p><p></p><p>Skulle verkligen uppskatta om någon sitter inne på något bra tips på en pjäxa.</p><p></p><p>Väl mött! /Simon</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Simptheshrimp, post: 1201308, member: 171911"] Hej allesammans! Jag letar med ljus och lykta efter ett par nya pjäxor. Jag söker ett par alpinpjäxor med gå-läge som kan användas till lättare toppturer(går max 3-4 timmar). Jag har storlek 24,5 och letar efter en pjäxa med läst på 100mm. Har rätt så breda fötter så kommer att behöva trycka och forma dem efter min fot. Det primära är att jag hittar ett par pjäxor i rätt storlek och med rätt läst, vikten får helt enkelt bli sekundär. Flex på pjäxan behöver vara 120-130 då jag i pisten gillar att trycka på ordentligt. Skulle verkligen uppskatta om någon sitter inne på något bra tips på en pjäxa. Väl mött! /Simon [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälp mig! Tips på alpinpjäxor med gå-läge
Tillbaka
Topp