Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hjälp mig! Vad betyder skidåkning för dig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Airstyle" data-source="post: 45202" data-attributes="member: 13791"><p>Jag åker av ganska många anledningar, men främst är det nog därför att skidåkning är spännande, främst på det sättet att det är lite farligt... man kan ramla och slå sig! Men det är just den känslan av att inte ha fullständig kontroll som gör att jag vill ge mig ut i backen, man måste leva lite på gränsen för att uppnå kickar.</p><p>Sen kan man ju ta det lungt också och bara surfa fram i backen med långa härliga svängar, då är det mer en svävande känsla man får, men det är främst adrenalinkickar jag är ute efter. Jag vill känna att jag gjort nånting när jag sitter hemma på kvällen, att jag utmanat ödet och testat nåt jag inte gjort förut.</p><p>Jag blir rädd varje gång jag är ute och åker, antingen för att jag ska testa nått nytt hopp eller för att jag tappar kontrollen ibland, men det känns bra att må så på nått sätt.... svårt att förklara det där, men du kanske förstår vad jag menar ungefär...?</p><p>Ha d!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Airstyle, post: 45202, member: 13791"] Jag åker av ganska många anledningar, men främst är det nog därför att skidåkning är spännande, främst på det sättet att det är lite farligt... man kan ramla och slå sig! Men det är just den känslan av att inte ha fullständig kontroll som gör att jag vill ge mig ut i backen, man måste leva lite på gränsen för att uppnå kickar. Sen kan man ju ta det lungt också och bara surfa fram i backen med långa härliga svängar, då är det mer en svävande känsla man får, men det är främst adrenalinkickar jag är ute efter. Jag vill känna att jag gjort nånting när jag sitter hemma på kvällen, att jag utmanat ödet och testat nåt jag inte gjort förut. Jag blir rädd varje gång jag är ute och åker, antingen för att jag ska testa nått nytt hopp eller för att jag tappar kontrollen ibland, men det känns bra att må så på nått sätt.... svårt att förklara det där, men du kanske förstår vad jag menar ungefär...? Ha d! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hjälp mig! Vad betyder skidåkning för dig?
Tillbaka
Topp