Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
HJÄLP mig välja longboard, snälla!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aelgen" data-source="post: 882483" data-attributes="member: 91621"><p>Gör er själva en tjänst och köp inte Warp eller något annat biligt skit märke. Ärligt talat, betalar ni mindre än 1800kr för en ny komplett bräda så kan ni räkna med att den "funkar" men att ni inte heller kommer tycka longboarding är särskilt kul. Jobba en månad extra och lägg ner lite ordentliga slantar på brädan eller köp begagnat. 2500-3000 borde vara ens budget och således satsa på något mer gediget. Kahalani har mycket bra och prisvärda brädor. Sen pågår det en massa skitsnack runt om emot Loadeds brädor för att de är överpris etc. och visst det är dyra brädor, men man ska fan inte börja tracka ner på ett märke utan att man testat dem. För en Dervish är en Dervish som är en Dervish och få saker är lika härliga att glida runt på som den (förutsatt att man gillar en flexig gungig bräda). Så summa sumarum: Spara lite mer pengar och köp en ordentlig bräda och bli nöjd direkt. Min första bräda var en Lush Kuni Storm för 1500 kr. Den var jävligt nice tyckte jag då och var skit nöjd. Men sen blev ha begäret för stort och jag köpte en Dervish, skillnaden mellan dessa 2 brädor går inte ens att beskriva. Lushen såldes illa kvickt och Dervishen var det enda jag åkte på. Sen dess har Dervishen fått lite syskon men för generell "glidning" så är det nästan alltid den jag åker på.</p><p></p><p>Så nej, ingen Warp snälla! =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aelgen, post: 882483, member: 91621"] Gör er själva en tjänst och köp inte Warp eller något annat biligt skit märke. Ärligt talat, betalar ni mindre än 1800kr för en ny komplett bräda så kan ni räkna med att den "funkar" men att ni inte heller kommer tycka longboarding är särskilt kul. Jobba en månad extra och lägg ner lite ordentliga slantar på brädan eller köp begagnat. 2500-3000 borde vara ens budget och således satsa på något mer gediget. Kahalani har mycket bra och prisvärda brädor. Sen pågår det en massa skitsnack runt om emot Loadeds brädor för att de är överpris etc. och visst det är dyra brädor, men man ska fan inte börja tracka ner på ett märke utan att man testat dem. För en Dervish är en Dervish som är en Dervish och få saker är lika härliga att glida runt på som den (förutsatt att man gillar en flexig gungig bräda). Så summa sumarum: Spara lite mer pengar och köp en ordentlig bräda och bli nöjd direkt. Min första bräda var en Lush Kuni Storm för 1500 kr. Den var jävligt nice tyckte jag då och var skit nöjd. Men sen blev ha begäret för stort och jag köpte en Dervish, skillnaden mellan dessa 2 brädor går inte ens att beskriva. Lushen såldes illa kvickt och Dervishen var det enda jag åkte på. Sen dess har Dervishen fått lite syskon men för generell "glidning" så är det nästan alltid den jag åker på. Så nej, ingen Warp snälla! =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
HJÄLP mig välja longboard, snälla!
Tillbaka
Topp