Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hjälp mig välja mellan 3 bindningar ;)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Spangel" data-source="post: 785508" data-attributes="member: 101065"><p>Ska köpa skidor nu (bra tid på året, huh? :P ) och ska ju då köpa bindningar... Har läst runt lite och funnit att Markers inte alls verkar vara bra, hur är det egentligen? Jag kör freestyle, åker inte på några Jon Olsson-hopp, men mest större hopp och railar... Om jag ska välja mellan:</p><p>Atomic Neox 4.12 ALU 81mm bindningar</p><p>Atomic Neox 412 88mm ALU frame (är det samma bindning fast 81+88mm...? var är det man mäter på bindningen?</p><p>Marker Griffon Schizo 12 90mm</p><p>Salomon Z12 TI B100</p><p></p><p>vilka skulle ni välja + vad finns det för för- och nackdelar med de olika bindningarna?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Spangel, post: 785508, member: 101065"] Ska köpa skidor nu (bra tid på året, huh? :P ) och ska ju då köpa bindningar... Har läst runt lite och funnit att Markers inte alls verkar vara bra, hur är det egentligen? Jag kör freestyle, åker inte på några Jon Olsson-hopp, men mest större hopp och railar... Om jag ska välja mellan: Atomic Neox 4.12 ALU 81mm bindningar Atomic Neox 412 88mm ALU frame (är det samma bindning fast 81+88mm...? var är det man mäter på bindningen? Marker Griffon Schizo 12 90mm Salomon Z12 TI B100 vilka skulle ni välja + vad finns det för för- och nackdelar med de olika bindningarna? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hjälp mig välja mellan 3 bindningar ;)
Tillbaka
Topp