Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp mig välja mellan dessa 4 brädor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ebboten" data-source="post: 1033386" data-attributes="member: 145520"><p>Har bara kört en gammal lib tech bräda innan samt hyrt massa olika, har aldrig riktigt satt mig in i de olika modellerna av brädor för ens nu när jag ska köpa denna. Min libtech är zero/classic eller vad det nu kallas antagligen snäppet mjukare än Joe Sexton.</p><p></p><p>Tycker däremot att rocker verkar intressant, lite därför jag har lutat mig mot joe sexton också, då jag inte enbart kör i parken. Känns ju svårt att veta vad jag kommer tycka om det i parken också då jag aldrig provat en rocker tidigare. Förhoppningsvis blir det något man vänjer sig vid.</p><p></p><p>Har du något tips på bindningar? har storlek 41 på bootsen. Tack för svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ebboten, post: 1033386, member: 145520"] Har bara kört en gammal lib tech bräda innan samt hyrt massa olika, har aldrig riktigt satt mig in i de olika modellerna av brädor för ens nu när jag ska köpa denna. Min libtech är zero/classic eller vad det nu kallas antagligen snäppet mjukare än Joe Sexton. Tycker däremot att rocker verkar intressant, lite därför jag har lutat mig mot joe sexton också, då jag inte enbart kör i parken. Känns ju svårt att veta vad jag kommer tycka om det i parken också då jag aldrig provat en rocker tidigare. Förhoppningsvis blir det något man vänjer sig vid. Har du något tips på bindningar? har storlek 41 på bootsen. Tack för svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp mig välja mellan dessa 4 brädor!
Tillbaka
Topp