Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp mig välja nästa säsongs lagg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wasabi" data-source="post: 1057105" data-attributes="member: 101220"><p>Jag har både Head Supershape Speed (09) och Bridgen (sonens) i uppsättningen utöver två par 85 mm allmountainskidor.</p><p>Som komplement har vi också ett par Fischer RC4 Worldcup SC Pro i längd 170. Dessa är mycket trevliga skidor för kortsväng i hård och isig pist. Rekommenderar dessa.</p><p>165 cm är ju standard för herrslalomskidor, men dessa är lite längre och passar dig som är lite tyngre.</p><p>Ett par andra skidor som intresserat är Head Worldcup Rebels i.SL som också finns i 170 cm. Har inte haft möjlighet att prova dessa men specen och reviewer verkar helt OK. Finns också i RD (Race Department??) utförande och 165 cm vilket jag tolkar att de är ännu mera snarlika ett par FIS-slalomskidor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wasabi, post: 1057105, member: 101220"] Jag har både Head Supershape Speed (09) och Bridgen (sonens) i uppsättningen utöver två par 85 mm allmountainskidor. Som komplement har vi också ett par Fischer RC4 Worldcup SC Pro i längd 170. Dessa är mycket trevliga skidor för kortsväng i hård och isig pist. Rekommenderar dessa. 165 cm är ju standard för herrslalomskidor, men dessa är lite längre och passar dig som är lite tyngre. Ett par andra skidor som intresserat är Head Worldcup Rebels i.SL som också finns i 170 cm. Har inte haft möjlighet att prova dessa men specen och reviewer verkar helt OK. Finns också i RD (Race Department??) utförande och 165 cm vilket jag tolkar att de är ännu mera snarlika ett par FIS-slalomskidor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp mig välja nästa säsongs lagg
Tillbaka
Topp