Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp mig välja nästa säsongs lagg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mickey" data-source="post: 1057108" data-attributes="member: 102174"><p>Jag köpte ett par Rocker2 108 (190cm) under säsongen för precis samma användnings område. </p><p>Har nästan samma mått som dig och tycker att dem passar perfekt för det dem var tänkt för, dvs mycket offpist och puder, men ska samtidigt klara av att åka pist i en hel dag utan att vara tråkigt. Men vet du av dig att du gillar att trycka på i hög fart, så kanske inte R2:orna är för dig, utan att Quest-serien skulle passa bättre, speciellt Q115 som är en stabilare skida och riktar in sig mer på "fart" än Rocker2, som är mer av en BC-skida.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mickey, post: 1057108, member: 102174"] Jag köpte ett par Rocker2 108 (190cm) under säsongen för precis samma användnings område. Har nästan samma mått som dig och tycker att dem passar perfekt för det dem var tänkt för, dvs mycket offpist och puder, men ska samtidigt klara av att åka pist i en hel dag utan att vara tråkigt. Men vet du av dig att du gillar att trycka på i hög fart, så kanske inte R2:orna är för dig, utan att Quest-serien skulle passa bättre, speciellt Q115 som är en stabilare skida och riktar in sig mer på "fart" än Rocker2, som är mer av en BC-skida. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp mig välja nästa säsongs lagg
Tillbaka
Topp