Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hjälp mig välja nya skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oskar w" data-source="post: 1196758" data-attributes="member: 170784"><p>Kul att få hjälp!</p><p></p><p>Jag har åkte på Line sir francis bacon i cirka 5 år, haft 2013 och 2015. Har varit en super skida för mig som varit väldigt kul och lättsvängd mellan träden men ändå ett relativt bra kant grepp. Jag är dock lite skeptiskt till den nya modellen då den värkar vara lite för jibbig för mig och är sugen på att testa något nytt, men självklart är Line SFB ett alternativ om den är super bra. </p><p></p><p>Skulle beskriva min åkstil som väldigt lekfull då jag gillar att åka skog och hopa runt överallt men ändå söker något som inte är för ostabilt eller för dåligt i pist, vill kunna trycka på bra i pisten om det förhållandena inte är allt för dåliga. Så skulle nog säga att jag söker en lättsvängd och rolig skida som funkar bra i skog men som inte är allt för dålig i pist. Något som kanske lite liknar det äldre Line SFB modellerna </p><p></p><p>Vikten är inte det jag prioriterar mest men den ska väll inte vara allt för tung om den ska passa min åkstil.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oskar w, post: 1196758, member: 170784"] Kul att få hjälp! Jag har åkte på Line sir francis bacon i cirka 5 år, haft 2013 och 2015. Har varit en super skida för mig som varit väldigt kul och lättsvängd mellan träden men ändå ett relativt bra kant grepp. Jag är dock lite skeptiskt till den nya modellen då den värkar vara lite för jibbig för mig och är sugen på att testa något nytt, men självklart är Line SFB ett alternativ om den är super bra. Skulle beskriva min åkstil som väldigt lekfull då jag gillar att åka skog och hopa runt överallt men ändå söker något som inte är för ostabilt eller för dåligt i pist, vill kunna trycka på bra i pisten om det förhållandena inte är allt för dåliga. Så skulle nog säga att jag söker en lättsvängd och rolig skida som funkar bra i skog men som inte är allt för dålig i pist. Något som kanske lite liknar det äldre Line SFB modellerna Vikten är inte det jag prioriterar mest men den ska väll inte vara allt för tung om den ska passa min åkstil. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hjälp mig välja nya skidor!
Tillbaka
Topp