Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Hjälp mig välja skidor :)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lmk30" data-source="post: 1215233" data-attributes="member: 50635"><p>Äsch jag tror du övertänker detta. Egentligen skulle du kunna ha vilken sladdrig pistskida som helst för ändamålet du beskriver. Du har två kompetenta par att ta fram när formen blir bättre och åkningen roligare. Dessutom är din budget ganska begränsad så det minskar också urvalet. Tror du får inse att den typ av skida du vill ha nu, just för situationen åkning med barn och dålig form inte kommer vara eller kännas perfekt. Om du ska köra på Black Pearl tror jag det kommer funka lika bra med 159 som 166. </p><p>Summa summarum, sluta tänk så mycket och köp några lite enklare, lättsamma skidor och ta fram de roliga laggen nästa säsong när benen pallar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lmk30, post: 1215233, member: 50635"] Äsch jag tror du övertänker detta. Egentligen skulle du kunna ha vilken sladdrig pistskida som helst för ändamålet du beskriver. Du har två kompetenta par att ta fram när formen blir bättre och åkningen roligare. Dessutom är din budget ganska begränsad så det minskar också urvalet. Tror du får inse att den typ av skida du vill ha nu, just för situationen åkning med barn och dålig form inte kommer vara eller kännas perfekt. Om du ska köra på Black Pearl tror jag det kommer funka lika bra med 159 som 166. Summa summarum, sluta tänk så mycket och köp några lite enklare, lättsamma skidor och ta fram de roliga laggen nästa säsong när benen pallar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Hjälp mig välja skidor :)
Tillbaka
Topp