Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp mig välja skidor.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skidor2" data-source="post: 603685" data-attributes="member: 101404"><p>ok då förstår jag. Jag har mer och mer börjat inse att det jag är ute efter är omöjligt om jag ska ha en allround skida. Jag har ju trots allt redan en "hyfsad" allround skida. Men jag vill kunna ladda på mer.Svårt för mig att förklara men jag vill ha en "sten hård" skida som inte fladdrar det minsta när man kör och verkligen kunna lägga all tyngd och pressa ner. Gärna en skida som inte "sladdar" på is utan riktigt super grepp.Sen vill jag kunna göra riktigt knixiga svängar.Det jag beskriver är väll en slalom carver om jag förstått rätt? Men då kan jag också tänka mig att en sådan skida äter mjölksyra så det kanske inte alls blir roligt i längden, därför skulle jag vilja prova en sådan skida på en sån "prova på dag". Vet inte riktigt vad jag vill längre nu helt enkelt......</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skidor2, post: 603685, member: 101404"] ok då förstår jag. Jag har mer och mer börjat inse att det jag är ute efter är omöjligt om jag ska ha en allround skida. Jag har ju trots allt redan en "hyfsad" allround skida. Men jag vill kunna ladda på mer.Svårt för mig att förklara men jag vill ha en "sten hård" skida som inte fladdrar det minsta när man kör och verkligen kunna lägga all tyngd och pressa ner. Gärna en skida som inte "sladdar" på is utan riktigt super grepp.Sen vill jag kunna göra riktigt knixiga svängar.Det jag beskriver är väll en slalom carver om jag förstått rätt? Men då kan jag också tänka mig att en sådan skida äter mjölksyra så det kanske inte alls blir roligt i längden, därför skulle jag vilja prova en sådan skida på en sån "prova på dag". Vet inte riktigt vad jag vill längre nu helt enkelt...... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp mig välja skidor.
Tillbaka
Topp