Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp mig välja twintip !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zzzzandra" data-source="post: 562214" data-attributes="member: 96928"><p>Hellu !</p><p>Jag har hyrt skidor ett tag o tycker de är väldigt kul så nu har jag bestämt mig för att köpa ett par egna. Och eftersom jag vill börja trixa så vill ja ha ett par twintip. Förstått att de är sånna man ska ha. Men jag har ingen aning om vilka som skulle kunna passa en åkare som mig. Jag åker mest i pisten men de kommer väl antagligen bli att jag provar offpist. Och ja vad kan man säga mer, vill ju som sagt börja trixa.</p><p>Skulle vara jätte tacksam för svar !</p><p> </p><p></p><p>Är ca 163 cm o väger väl 50 kg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zzzzandra, post: 562214, member: 96928"] Hellu ! Jag har hyrt skidor ett tag o tycker de är väldigt kul så nu har jag bestämt mig för att köpa ett par egna. Och eftersom jag vill börja trixa så vill ja ha ett par twintip. Förstått att de är sånna man ska ha. Men jag har ingen aning om vilka som skulle kunna passa en åkare som mig. Jag åker mest i pisten men de kommer väl antagligen bli att jag provar offpist. Och ja vad kan man säga mer, vill ju som sagt börja trixa. Skulle vara jätte tacksam för svar ! Är ca 163 cm o väger väl 50 kg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp mig välja twintip !
Tillbaka
Topp