Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp mig välja twintip !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 562541" data-attributes="member: 77701"><p>Jag tycker att du lika gärna kan skaffa MissDemeanor som Silencer, jag skaffade mina MD för två år sedan och var ärligt talat ingen vidare skidåkare då, men jag har vuxit med skidorna snarare än ifrån dem. De är lättkörda, breda nog att överleva i någon decimeter nysnö (djupare än så blir lätt lite jobbigt) och funkar utmärkt som pistskida även om just mina är nästan mittmonterade.</p><p></p><p>(Hade jag köpt dem nu hade jag standardmonterat dem för lite bättre flyt med tanke på hur sällan jag kör switch.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 562541, member: 77701"] Jag tycker att du lika gärna kan skaffa MissDemeanor som Silencer, jag skaffade mina MD för två år sedan och var ärligt talat ingen vidare skidåkare då, men jag har vuxit med skidorna snarare än ifrån dem. De är lättkörda, breda nog att överleva i någon decimeter nysnö (djupare än så blir lätt lite jobbigt) och funkar utmärkt som pistskida även om just mina är nästan mittmonterade. (Hade jag köpt dem nu hade jag standardmonterat dem för lite bättre flyt med tanke på hur sällan jag kör switch.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp mig välja twintip !
Tillbaka
Topp