Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
hjälp! min skida har spruckigt!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Eken1985" data-source="post: 139738" data-attributes="member: 53849"><p>Det e ju inte helt ovanligt att de spricker på det sättet om det är det sättet jag tänker på...du spräcker skidan i framkant där du delar övre lager och undre lager? det beror på att du landar för stumt på skidorna. Min kompis råkade ut för samma sak, då limmade dom skidorna o det höll, men självklart ska du ha nya lagg om de inte är ett år gamla. Jag fick igenom min reklamation förra vintern på en sprucken skida på ett annat ställe. Det borde gå iaf.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eken1985, post: 139738, member: 53849"] Det e ju inte helt ovanligt att de spricker på det sättet om det är det sättet jag tänker på...du spräcker skidan i framkant där du delar övre lager och undre lager? det beror på att du landar för stumt på skidorna. Min kompis råkade ut för samma sak, då limmade dom skidorna o det höll, men självklart ska du ha nya lagg om de inte är ett år gamla. Jag fick igenom min reklamation förra vintern på en sprucken skida på ett annat ställe. Det borde gå iaf. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
hjälp! min skida har spruckigt!
Tillbaka
Topp