Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp mot toedrag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rodger" data-source="post: 51958" data-attributes="member: 32118"><p>Tack för era svar!</p><p></p><p>Jag har tidigare testat med att ändra vinkeln till vad knäna tål men det hjälper inte, tår (och häl, givetvis) drar fortfarande i tyvärr. Jag är ingen jibber utan gillar att åka som min supermodel är gjord för. </p><p></p><p>Jag får nog glatt gå till butiken och köpa mig en ny bräda helt enkelt. Lite surt eftersom jag verkligen gillar brädan...</p><p></p><p>Nån som har något tips på en schysst freeride-bräda för lång kille med stora fötter?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rodger, post: 51958, member: 32118"] Tack för era svar! Jag har tidigare testat med att ändra vinkeln till vad knäna tål men det hjälper inte, tår (och häl, givetvis) drar fortfarande i tyvärr. Jag är ingen jibber utan gillar att åka som min supermodel är gjord för. Jag får nog glatt gå till butiken och köpa mig en ny bräda helt enkelt. Lite surt eftersom jag verkligen gillar brädan... Nån som har något tips på en schysst freeride-bräda för lång kille med stora fötter? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp mot toedrag?
Tillbaka
Topp