Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp, Ny Bräda.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SilverFisken_772" data-source="post: 508451"><p>Tja det är så att jag är på jakt efter en ny bräda nu. Har hittat 2 st som jag har fastnat för men har svårt att välja, vet inte vilken som kommer att passa mig bäst.</p><p>Så jag vänder mig till er och hoppas ni kan hjälpa mig.</p><p></p><p>Jag är 1.90 lång</p><p>Väger ca 100KG</p><p>Sko skostorlek 44</p><p></p><p>Valet står mellan dessa 2 brädor, om ni inte har något annat tips då jag har lite ont om pengar.</p><p></p><p><a href="http://www.rebelsport.se/?showKat=42&ukat=10&showProd=56" target="_blank">http://www.rebelsport.se/?showKat=42&ukat=10&showProd=56</a></p><p></p><p><a href="http://www.rebelsport.se/?showKat=42&ukat=10&showProd=62" target="_blank">http://www.rebelsport.se/?showKat=42&ukat=10&showProd=62</a></p><p></p><p>Sumiten som är i länkt 2 är trots allt 2 cm längre och wide men den är inte lika styv som den andra brädan.</p><p></p><p>Jag kommer mest att åka i pisten även ett par svängar till parken när det passa folket ja kommer åka med. Dock så blir det inte så mkt till offpist. </p><p></p><p>Så vad säger ni vilken ska jag satsa på ? Kommer jag behöva en wide bräda ?? </p><p></p><p>en wide bräda känns den styvare än en bräda som inte är wide ?? </p><p></p><p>Snälla FR hjälp mig nu <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SilverFisken_772, post: 508451"] Tja det är så att jag är på jakt efter en ny bräda nu. Har hittat 2 st som jag har fastnat för men har svårt att välja, vet inte vilken som kommer att passa mig bäst. Så jag vänder mig till er och hoppas ni kan hjälpa mig. Jag är 1.90 lång Väger ca 100KG Sko skostorlek 44 Valet står mellan dessa 2 brädor, om ni inte har något annat tips då jag har lite ont om pengar. [URL]http://www.rebelsport.se/?showKat=42&ukat=10&showProd=56[/URL] [URL]http://www.rebelsport.se/?showKat=42&ukat=10&showProd=62[/URL] Sumiten som är i länkt 2 är trots allt 2 cm längre och wide men den är inte lika styv som den andra brädan. Jag kommer mest att åka i pisten även ett par svängar till parken när det passa folket ja kommer åka med. Dock så blir det inte så mkt till offpist. Så vad säger ni vilken ska jag satsa på ? Kommer jag behöva en wide bräda ?? en wide bräda känns den styvare än en bräda som inte är wide ?? Snälla FR hjälp mig nu :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp, Ny Bräda.
Tillbaka
Topp